Super Mario PC Challenge 7 je dalším příspěvkem do sbírky klonů nejslavnější (a také nejprodávanější) arkády všech dob. Před maličko přitloustlým instalatérem italského původu opět stojí celá řada náročných úrovní, v nichž se pokusí zabránit armádě zlovolného Bowsera v invazi do mírumilovného houbičkového království. Na první pohled se SM PC Challenge 7 tváří jako velmi sympatický Mario klon: nabízí dlouhou kampaň s celou řadou levelů, navíc v různých prostředích a – co je u Mario variací také nezanedbatelné – grafika je alespoň zčásti původní. Bohužel, jakmile dojde na faktickou hratelnost, nutně tahle platformovka pohoří. Těžko říci, proč se autor rozhodl vytvořit ji v RPG Makeru 2000, rozhodně to ale nebyl dobrý nápad. Ne proto, že by v něm mariovka vytvořit nešla, ale proto, že to není lehké – a německý tvůrce to zkrátka a dobře nezvládl. Prvním zabijákem hratelnosti je podivné rozhodnutí ohledně skoku: když hráč zmáčkne tlačítko skoku, postavička se odrazí ne kolmo vzhůru, ale rovnou do směru, kterým se zrovna Mario dívá, což je vážně příjemné, když je potřeba vybouchnout zespodu z nějaké plošinky bonus. Neustálé zasekávání a podivné kolize jsou další nepříjemností, jež v podstatě znemožňuje hraní. Těžko říci, zda autor své dílo vůbec po zkompilování spustil, nicméně dokud nedodá nějakou opravenou verzi, nemá smysl se jím blíže zaobírat.