David Niemeyer je autorem, který nedělá epické a technicky špičkové hry, už několikrát ale osvědčil dobrý smysl pro humor. To se týká i jeho arkádové gamesky Mario Lost His Boots, jež vychází ze základního předpokladu: co to znamená, když Mario ztratí svou pevnou obuv? Inu: těžko potom může likvidovat nepřátele skákáním na hlavu. A tak si hlavní postavička této hry vybojovává prostor na slunci nikoliv usilovným hopsáním, ale usilovným řezáním škodolibě se vysmívajících protivníků obřím klíčem. Jinak se hra velmi podobá klasickým mariovkám: jsou tu plošinky, mezi nimiž hráči přeskakují a snaží se nezapadnout do díry, rafinované pasti, bonusy v podobě zlaťáků, jež v dostatečném počtu přidají život, a tu pomalejší, tu rychlejší a zákeřnější protivníci. Design úrovní je celkem slušný, i když hře by určitě prospěla větší variabilita prostředí. I tak je ale Mario Lost His Boots zábavou na celkem dlouhou dobu. Grafické zpracování je kreslené a nepostrádá jistou roztomilost, technicky by ale mohlo být i více na výši. Hudba je spíše slabší, jásavé plošinovkové melodie zkrátka nefungují vždycky...